Accepterad ABDI SVENNESSON | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABDI SVENNESSON

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? ABDI_SVENSSON_

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam andersson 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, ärlig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han växte upp i en stad utanför götlaborg och har haft mycket problem med sin familj och dom har haft det svårt med pengar pågrund av att hans pappa varit svårt sjuk och därför har hans mamma behövt jobba extremt mycket för att kunna ta hand om honom. därför har min karaktär som mål att bli framgångsrik och tjäna massa pengar för att kunna ge tillbaka tilll sin mamma som jobbat så mycket och kunna hjälpa sin pappa med sin sjudom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en karaktär som är engagerad, kreativ och jag kan bidra med ett bra rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska agera på ett sätt som gynnar den andra partens mål och inte bara dina egna. det handlar om att ska en mer intressant historia och inte genom att inte alltid sträva efter att vinna själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det ända är att jag glömt falla ihop ibland och vänta på ambulans när jag skadat mig, av detta lärde jag mig att det är mycket mer realistiskt att lägga sig ner å vänta på ambulansen än att bara fortsätta spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. VDM- vehicle deathmatch, man använder sitt fordon som ett vapen. RDM - Random Deathmatch, du anfaller oskyldiga spelare. OOC - Out Of Character, du använder information utanför spelet och har det till din fördel inom rollspelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka