Nekad Abdi ohlsson | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Matthew

Vad är ditt discord namn? Mafueeee

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Ohlsson 12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal Målmedveten Eftertänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett område där man tidigt lärde sig att stå på egna ben. Hans mamma jobbade långa pass inom vården och pappan var frånvarande större delen av hans uppväxt. Redan som ung fick jag lära sig vikten av lojalitet, respekt och att alltid ha ögonen öppna. Under tonåren drogs han till fel kretsar, inte för att han ville vara kriminell, utan för att det var där gemenskapen fanns. Han såg både framgång och förlust på nära håll vänner som gjorde snabba pengar men också hamnade i fängelse eller värre. En specifik händelse, där en nära vän skadades allvarligt i en uppgörelse, blev en vändpunkt. Jag är lugn, eftertänksam och lojal mot dem som förtjänar det. Han är ingen som söker konflikter, men tvekar inte att stå upp för sig själv eller sina närmaste. Han värdesätter respekt högt och har svårt för svek. Framtidsplaner Abdis mål är att skapa ett stabilt och lagligt liv i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, långsiktig och respektfull.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär det att man inte alltid försöker vinna själv, utan att man är beredd att låta motparten lyckas om det gynnar jag agerar utifrån vad som är rimligt för situationen och karaktären, även om det leder till att han förlorar pengar, status eller hamnar i problem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tidigare brutit mot regler. Det handlade om ett tillfälle där jag agerade för snabbt i ett scenario och inte gav motparten tillräckligt med utrymme att reagera, vilket påverkade negativt. Situationen togs upp och jag fick en tillsägelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Toxicitet,Respekt,Personangrepp,Ansvar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen som värdesätter kvalitet före kvantitet. Jag tycker om långsiktig där utvecklas över tid genom relationer, motgångar och konsekvenser. Jag är tålmodig, kan ta både förlust och kritik på ett bra sätt och ser alltid till helheten i ett scenario. vilket gör att jag kan anpassa mig till olika typer av peson och situationer. Mitt mål är att bidra till en seriös och levande där respekt, realism och god stämning alltid kommer i första hand.

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka