Nekad Abdi Nimer | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Nimer

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1lo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AfroAffe

Vad är din discord tagg? AfroAffe#7426

Vem var det som bannade dig? Gita Navabi

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Duping ~Gita Navabi

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde att jag dubbade eftersom jag hade massa pistoler i mitt motell men jag hittade tabbarna utan för en butik så jag tog upp dom och fixade ett motell jag kunde lägga dom i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hämta min kompis efter jag hade köpt vapenskåp till mina pistoler, och sen direkt efter jag var påväg så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban jag trodde att det var nån som hade droppat dom men om det var nån som hade duppad den och jag tog dom så var det fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag slog en snubbe efter han hade slagit en annan snubbe och jag lärde mig att man inte ska börja slås direkt utan kolla senariot och sen se vad man ska göra åt det för jag trodde att han rdmade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit upp dom och sagt till staff vart tabbade var och fråga om det är duppade tabbar eller riktiga så om det var en moddare så hade dom kunnat banna han satt detta inte hade hänt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska kontakta support istället för att ta nytta till att det var grattis pistoler satt dom kan lösa problemet satt det inte uppstår igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka