Nekad Abdi Eriksson | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foppatoffla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad heter du på discord? Alfonso#9462

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en väldigt aktiv spelare, jag skulle nog ändå säga dagligen kan vara från 1 timme till 12 det är väldigt annorlunda men i vanliga fall så är det nog runt 2-3 timmar dagligen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive roleplay sen 23 februari 2022 men jag har spelat på unive sen oktober 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/947898527877562389/1071814665891500183/image.png här ser vi att jag har blivit bannad 2 gånger, det var över 1 år sedan och då var jag inte medlem än.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att kunna städa upp servern. Vi säger att man ser en skrotad bil på vägen så kan man hoppa in i den och använda sv commandet /dv vilket jag tror står för delete vehicle. Man ska också rapportera eller göra åtgärder till folk man ser göra något regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på servern så länge så att jag känner att jag skulle vilja ta dela av utveckligen på servern med ett större ansvar. Jag är också kriminell ig och då sker det ibland regelbrott. Det händer ibland att det kommer en grabb med startarkaraktären i en bil i 300 och då känner man att det kan vara nödvändigt. Jag kan sköta rollen bra och jag känner att jag skulle vilja ge det ett försök.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption/abuse kan vara om man överanvänder sina krafter. Så om man är med i t.ex ett scenario där jag och mitt gäng ska storma en byggnad. Då så sätter jag på showid så jag kan wallhacka och se vart personerna är, det är rejäl abuse. Eller om jag blir dödad så använder jag /revive (id) och då så blir det mycket enklare för oss att vinna, det är abuse.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top