Nekad Abdel | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdel

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tjaabdel/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdel Dirawi

Vad är ditt discord namn? Aʙᴅᴇʟ#9999

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Hassan Dirawi. Jag från Libanon och är 19 år. jag är kriminell jag har en enastående mamma. Min pappa dog i ett Skjutning på torget för hans gäng bråkade med någons annans gäng när jag var 7 år. mitt hjärta är kallt jag hotar alla som går i vägen för mig att uppnå min dröm att bli en rik weed försäljare. Mina intressen är att spela basket, drifta bilar och leka med aina.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill komma tillbaka till denna servern för jag gillar den och jag vill träffa nya vänner och har hört om denna servern att den är bra. Jag hade kunnat göra RP roligare med mer kriminella och kan visa denna servern till mina vänner och de kanske hänger med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ha roligt och att lära känna mer personer. Och hade varit roligt att visa mina vänner denna servern.

Hur hittade du Multistaden? genom tiktok jag kollade för att försöka hitta en bra fivem server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli känd på servern och ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har försökt hitta men ingen gav mig ett intest.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka