Nekad Abbelito | Beslut Överklagan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelito

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ditt discord namn: steve.g1

Ditt Hex-ID: steam:11000011acfead0

Vad för typ av beslut gäller det? poäng/krim

Vem/vilka tog beslutet? Mowgli,kristan,liljedal

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår varför jag blev bannad, och jag inser nu att jag hanterade situationen fel. När det hände tänkte jag inte klart och reagerade mer stressat än realistiskt. Det fick det att se ut som om jag inte värderade min karaktärs liv på rätt sätt. Det var aldrig min avsikt att förstöra rpn för någon annan eller att medvetet bryta mot serverns regler. Jag gillar att spela på servern och försöker alltid bidra till bra och seriös rp. Efter att ha tittat på klippet och reflekterat över situationen förstår jag bättre vad jag gjorde fel och hur jag borde ha agerat istället. jag tar till mig av avstängningen och kommer definitivt att tänka mer på FearRP och spela mer realistiskt framöver. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jag inser nu varför jag blev avstängd, och jag förstår i efterklokhet att mitt beteende i den här situationen inte stämde överens med spelreglerna. När dom flippade bilen och riktade sina vapen mot mig, borde jag ha hoppat ut me händerna och följt deras order I den stunden var mitt tänkande inte klart, och jag fattade ett felaktigt beslut. Det var aldrig min avsikt att förstöra rollspelandet för andra eller att undvika situationen. Jag inser att mitt agerande kan betraktas som Fear RP samt pvg, eftersom min karaktär borde ha värderat sitt liv högre när några personer hade vapen mot mig. Efter denna händelse har jag gått igenom reglerna igen för att bättre förstå hur jag ska hantera liknande situationer i framtiden. Jag ser detta som en erfarenhet som jag kan lära mig av, och om jag får möjligheten att återkomma, kommer jag att tänka mycket mer på realistiskt rollspel och reglerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mUK51hyYo6D8jQv5g?invite=cr-MSxSelYsMzg3MjQ2ODI&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja.

Senast ändrad:
annars bara medlem o poäng så köper jag krim själv om jag begär för mkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka