Nekad abbe726 | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3994
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3994

Gäst
Användarnamn: abbe726

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Hotellet

Vad heter du IRL? Albin

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 250+( bara multistaden)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill att folk som är hemlösa i denna staden ska ha det tryggt med ett hotellrum som är varmt och vakna upp till en god morgon caffe och just för att jag tror jag är den rätta personen för att bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter tex jag är snäll och en bra person att prata med om du har hamnat snett i ditt kriminella liv osv jag gillar också att inreda därför tror jag att detta skulle vara ett perfekt chef jobb för just mig

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en 20 åring person som är lite smått kriminell ibland men han är väldigt skön att prata med man kan prata om allt med han och han gillar också att prata väldigt mycket just därför tänkte han på att bli chef på ett hotell och prata med sina anställda om hur morgondagen ska se ut han gillar också att ge personer som har hamnat snett en andra chans och inte vara elak om någon är elak mot han då säger han oftast du borde lugna ner dig och ta en kopp caffe.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 3-5 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag förtsätter bara för att jag inte blir chef detta är en rolig ro server som jag kommer fortsätta spela på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, För lite utvecklat och vi har valt att ta någon annan.
tänk på skriva mer nästa gång.
Låser och arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka