A
abbe1
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168336245/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin/abbe Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1#7975
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Anders Johanson heter min karaktär och han växte upp i Östergötland i staden Mariestad. Han hade inte så mycket problem inom skolan och hade bra med vänner han var ganska normal men han hade en sak som gjorde han speciell och det var att han hade ett jätte intresse inom motorcyklar och hans pappa hade motorcykel och var med i en MC och hans farsa lärde honom om motorcyklar och byggde ihop en med honom faktiskt. de byggde en hemmagjord motorcykel i garaget och den motorcykeln har han kvar idag. när han var 18 så flyttade han till Stockholm och sedan när han var 35 år gammal så flyttade han till Unive och sedan dess har han levt livet där och nu försöker han att skaffa jobb för att hans ekonomi är inte bra just nu och han har blivit av med sitt jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till min och alla andras RP så mycket som möjligt och kommer att försöka att få alla att njuta av att spela på Unive RolePlay. jag även läst alla regler jag kan ta upp några nu: RDM om man dödar någon utan tidigare scenario eller utan anledning liksom, VDM att man använder sitt fordon som ett vapen, POWERGAMING att man har omänskliga krafter och typ mår hur bra som helst efter en stor bilkrock om man krockar hårt men man får inte ont det är powergaming och sedan kan jag massa fler men kan ta det muntligt om jag blir godkänd till vidare till interjuv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo, för det första så vill jag bli typ Mekonom eller jobba på Falck för att jag eller min gubbe ingame då är intresserad av bilar och ja själv så vill jag kunna få helst ett biljobb när man lagar bilar typ för att kunna hjälpa folk ingame med bilar och då kunna bidra till rp genom att hjälpa folk och meko är ett bra job för att kunna hjälpa andra och det är roligt med bilar men om jag blir whitelistad kommer jag även kunna bli andra jobb också men jag kommer inte byta jobb hela tiden utan jag kommer kanske byta jobb efter några veckor iallafall men jag vill kunna bidra så mycket till så bra rp som möjligt och då vill jag vara whitelistad för att kunna göra det.
Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade mig om Unive och det skulle vara roligt att vara med och roleplaya med mina vänner och andra på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ja, mitt mål är att utveckla min RP så mycket som möjligt och bidra till en bra RP och scenarion för andra också oavsett om man vinner ett scenario eller inte.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin/abbe Segerstedt
Vad är ditt discord namn? abbe1#7975
Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Anders Johanson heter min karaktär och han växte upp i Östergötland i staden Mariestad. Han hade inte så mycket problem inom skolan och hade bra med vänner han var ganska normal men han hade en sak som gjorde han speciell och det var att han hade ett jätte intresse inom motorcyklar och hans pappa hade motorcykel och var med i en MC och hans farsa lärde honom om motorcyklar och byggde ihop en med honom faktiskt. de byggde en hemmagjord motorcykel i garaget och den motorcykeln har han kvar idag. när han var 18 så flyttade han till Stockholm och sedan när han var 35 år gammal så flyttade han till Unive och sedan dess har han levt livet där och nu försöker han att skaffa jobb för att hans ekonomi är inte bra just nu och han har blivit av med sitt jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till min och alla andras RP så mycket som möjligt och kommer att försöka att få alla att njuta av att spela på Unive RolePlay. jag även läst alla regler jag kan ta upp några nu: RDM om man dödar någon utan tidigare scenario eller utan anledning liksom, VDM att man använder sitt fordon som ett vapen, POWERGAMING att man har omänskliga krafter och typ mår hur bra som helst efter en stor bilkrock om man krockar hårt men man får inte ont det är powergaming och sedan kan jag massa fler men kan ta det muntligt om jag blir godkänd till vidare till interjuv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo, för det första så vill jag bli typ Mekonom eller jobba på Falck för att jag eller min gubbe ingame då är intresserad av bilar och ja själv så vill jag kunna få helst ett biljobb när man lagar bilar typ för att kunna hjälpa folk ingame med bilar och då kunna bidra till rp genom att hjälpa folk och meko är ett bra job för att kunna hjälpa andra och det är roligt med bilar men om jag blir whitelistad kommer jag även kunna bli andra jobb också men jag kommer inte byta jobb hela tiden utan jag kommer kanske byta jobb efter några veckor iallafall men jag vill kunna bidra så mycket till så bra rp som möjligt och då vill jag vara whitelistad för att kunna göra det.
Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade mig om Unive och det skulle vara roligt att vara med och roleplaya med mina vänner och andra på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? ja, mitt mål är att utveckla min RP så mycket som möjligt och bidra till en bra RP och scenarion för andra också oavsett om man vinner ett scenario eller inte.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej