Nekad abbe080 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abbe080

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? abbe33333

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 35 år gammal o han Hugo Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig och trevlig kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hans barndom har inte varit så jätte bra han har blivit omplacerad på många hvb hem o familje hem då hans morsa slog han o farsan har han aldrig sett nån gång under sin upp växt men han öskade att han hade haft någon som skulle kunnat vara fars men det blev aldrig så, han har aldrig gått ut grundskolan eller gymnasiet så han har ingen utbildning elller så, han är en rolig o skojig person som gillar att skaffa nya vänner han drömer om att bli chef på något jobb nån gång under arbetslivet samt att skaffa sig unika bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med socialt o rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela bara för att vinna själv utan man ska låta motparten också vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? är ny till servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag altid försöker mitt bästa med att göra rätt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka