Nekad Abbe =) | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itsae23

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? 1_asta

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Ohlsson och han är en man i 29-års åldern och han kommer från en by i norra Sverige. Hemma i byn är han är han en känt ansikte utifrån sin extremsport-skotercross men även för sin trasiga uppväxt. Han har växt upp tillsammans med sin mamma och pappa som aldrig har brytt sig om honom och det har gjort att han känt sig ensam och vilsen . I tonåren blev det problem i skolan med mycket frånvaro och konflikter med skolkamrater och lärare.
Han började då sökt bekräftelse på andra sätt vilket ledde honom till kriminella nätverk. Hans uppväxt har gett honom svårigheter att hantera känslor vilket har lett till mycket aggression och ett hett temperament. För att hantera sina aggressioner börjar han styrketräna och springa mil efter mil. Han blir fokuserad på att ha en bra fysik och på att hitta ett sätt att bekräfta sig själv , att vara värdefull och viktig. Han drivs därför av en längtan, ett mål och en ambition att bli framgångsrik, visa andra att han kan lyckas och att vara omtyckt. Han söker efter sätt som gör att han kan nå sin ambition. Genom sin kunskap om intresse för motorer blir bilar en självklarhet -exklusiva bilar som Lamborghini, Bugatti och Ferrari osv. Han arbetar hårt som byggare och sparar alla sina intjänade pengar för att kunna köpa in renoveringsobjekt( bilar ) att "pimpa" upp bilarna för en minimal penning för att sedan säljas vidare med god vinster. Hans kontakter med kriminella personer gör oxå att han har möjlighet till snabba cash genom den svarta marknaden. Min karaktärs mörka hemlighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god RP nivå både för mig och andra som innehåller bra och roliga scenarion. Ska SÅ KLART FÖLJA REGLERNA som finns på servern. Jag avser att vara en bara förebild för Unive och deras RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är det viktigt att man som deltagare skall ett utmanande och bra scenario dvs utmana både sig själv och sina motspelare i bland annat listighet, intelligens, samarbete. Vidare är det inte viktigast att vinna utan att kunna delge en motspelare en vinst om spelet tar den

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag hade några kompisar som spela på denna server och har kollat på olika streamers som spelar på unive och jag tyckte det såg roligt ut, så nu vill jag själv börja spela på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har goda erfarenheter när det kommer till rollspel. har roll spelat i ca 2 och ett halvt år nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, kopierar svar från andras ansökningar. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka