- Förbjuden
- #1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000660277
Ditt Hex-ID: 11000013e032935
Vad är din discord tagg? A8.#8356
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för att jag "lallar och har dålig RP".
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad på grund av att jag slog tillbaka efter att ett gäng av två slog mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän och jag fick skjuts av någon som skulle köra oss till banken, men då kom det ett gäng och körde in i oss och de började snacka skit om oss genom att säga att vi är "snorungar", "leksaksugaren" och "mammaknullaren". Sedan ifrågesatte vi dem och då började de svära och sedan fick jag och min vän ett slag i ansiktet, då använde vi oss av nödvärn genom att slå tillbaka och då fick jag 20 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det var ett felaktig larm på grund av att jag hade en anledning till att slå dem och ifrågasätta dem. Anledningen var att de hade slagit mig först och då har jag rätten till att skydda mig själv och inte bara det men de hade också snackat skit om min familj vilket inte tolererande.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare så blev jag bannad för RDM av Frida då jag hade dödat någon utan en anledning. Då lärde jag mig att jag har rätt att döda ifall jag har en anledning som att skydda mig när någon slår mig men i min tidigare bann så hade jag ingen anledning och därför var det ingen felaktig larm .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kontaktad supporten istället för att slå tillbaks för att inte skapa kaos i Multistaden.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att när någon bryter mot reglerna så ska jag reagera på ett moraliskt sätt genom att kontakta supporten vid likadana situationer.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013e032935
Vad är din discord tagg? A8.#8356
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för att jag "lallar och har dålig RP".
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad på grund av att jag slog tillbaka efter att ett gäng av två slog mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän och jag fick skjuts av någon som skulle köra oss till banken, men då kom det ett gäng och körde in i oss och de började snacka skit om oss genom att säga att vi är "snorungar", "leksaksugaren" och "mammaknullaren". Sedan ifrågesatte vi dem och då började de svära och sedan fick jag och min vän ett slag i ansiktet, då använde vi oss av nödvärn genom att slå tillbaka och då fick jag 20 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det var ett felaktig larm på grund av att jag hade en anledning till att slå dem och ifrågasätta dem. Anledningen var att de hade slagit mig först och då har jag rätten till att skydda mig själv och inte bara det men de hade också snackat skit om min familj vilket inte tolererande.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare så blev jag bannad för RDM av Frida då jag hade dödat någon utan en anledning. Då lärde jag mig att jag har rätt att döda ifall jag har en anledning som att skydda mig när någon slår mig men i min tidigare bann så hade jag ingen anledning och därför var det ingen felaktig larm .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kontaktad supporten istället för att slå tillbaks för att inte skapa kaos i Multistaden.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att när någon bryter mot reglerna så ska jag reagera på ett moraliskt sätt genom att kontakta supporten vid likadana situationer.
Har du läst våra regler? Ja