Nekad a8b2e3a9 | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

a8b2e3a9

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000660277

Ditt Hex-ID: 11000013e032935

Vad är din discord tagg? A8.#8356

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min vän och jag gick runt i vår tesla, vi såg en kille som kraschade hans supra och inte körde på den (powergaming), sedan gick han ut ur bilen och vi frågar honom hur man ska köra? Då blir han jävla förbannad och säger kör dina hornbarn härifrån med din tesla, jag hoppar sedan ut ur bilen och säger vad i helvete säger du? Sedan mumlar han, då säger jag kom då, han kommer närmare och sätter till mig, får ytterligare ett slag på mig, sedan av självförsvar får jag honom på marken, men det var väldigt dumt av mig att fortsätta slå honom när han lägga mig, jag skulle egentligen bara slå ut honom, sedan hoppade jag i min väns bil och drog mig bort, det här var väldigt dumt av mig, jag skulle bara slå ut honom istället för att bara döda honom så, förlåt. Sedan med personalens respektlöshet gick jag direkt till pm för philip och frågade om det verkligen var rdm, då svarar han att jag skulle göra en rapport i så fall, då skriver han att det skulle vara så jävla svårt, då skriver jag "aa" , det här var inte ett smart svar för mig, jag vill bara be om ursäkt och få en ny chans, snälla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän och jag gick runt Tesla, och sedan såg vi en man föll sin Superman, men spelade inte RP (power-spel) på den, sedan gick han ut ur bilen och vi frågade honom hur du kör? Då blev han förbannad arg och sa att han använde Tesla för att köra ditt kåta barn härifrån, och sedan hoppade jag ut ur bilen och sa vad i helvete pratar du om? Då mumlade han för sig själv, och sedan sa jag att jag skulle komma igen, och sedan närmade han mig och tryckte på mig, slog mig igen, och sedan av självförsvar slog jag ner honom och när han var på marken skulle jag slå honom en gång kommer jag inte att reagera för mycket på detta, och jag ber om ursäkt för det. Jag är ledsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är jag som gjorde fel saker. Jag slog honom bara i stället för att slå ner honom. När han inte slog honom några runder på marken tänkte jag på det här mycket dumt. Jag vill be om ursäkt för det Och om personalen inte respekterar, ber jag också om ursäkt, jag svarar inte "aa", men jag svarar vad jag förstår. Förlåt mig, multistaden är den RP-servern jag verkligen vill utveckla på. När jag spårar något jag gjorde fel, från och med nu, förstår jag att jag aldrig kommer att göra det igen, och jag kommer också att lära mig att om någon träffar mig, jag ska inte slå honom upp och sparka honom. Detta är dumt för mig, och jag ber om ursäkt för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rapporterat detta till personalen istället för att ta hand om situationen själv, vilket inte är klokt för mig, och jag ber verkligen om ursäkt. Sedan, med oenighetens banner, kan jag bara skriva vad jag förstår, inget mer, mitt dumma svar är att skriva "aa", så förlåt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig att rapportera de minsta sakerna till anställda så att jag kan se om de kan göra något åt den här situationen. Sedan dess har jag lärt mig att respektera anställda / ägare mer, så förlåt mig för hur jag ska hantera den här situationen, ge mig en ny chans, jag vill inte slutföra RP i flera städer, tack för att du läser och har en underbar en dag!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top