Nekad A255ZZ | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A255Z

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad heter du på discord? A255Z#1153

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 17:40 - 01:00
Tisdag 17:40- 01:00
Onsdag 17:40 - 01:00
Torsdag 17:40 - 01:00
Fredag 18:00- 04:00
Lördag 16:00 - 04:00
Söndag 14:00 - 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 5-6 månader men blev p bannad i 4 dagar sen löste allt sig och nu är jag tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte det direkt är inte inne på datorn eller fivem men kan fixa imon eller till någon i pm, flesta av dem är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som sagt en vakt där man har utskick på folk som gör fel, och kolla så att ingen gör något dumt eller bryter mot ett regel brott, samt att så som jyazz/jackz sa vårat yrke som server vakt är inte att leta efter problem, vi är inte för de, vi är bara vakter, som hjälper till helper/mod att kunna banna / eller kicka, och när man ska banna så ska man skicka i kanalen #ban förlängningar där /helper mod kan forsätta på bannen ifall de va ett grövre regelbrott & eller så kanske räcker med svban, Jag har väldigt mycket erfanheter, inom sv yrket för jag har varit med

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att alla i framtiden som är nya i servern, skall lyckas med de dom vill, jag vill dessutom att det ska förbättra sin RP med det där, Hur jag vill hjälpa till så mycket är att alla i den här servern har varit där första dagen, att man är ny i unive roleplay och man vet ingenting typiskt viss, Och det är inte så att jag menar att unive vill inte ha in nya folk, Nej det är tvärtom vi vill bygga upp den här SERVERN, Vi vill att alla skall känna sig trygga med, Men bara att man läser alla regler så att man kan dem, Så blir det toppen, Så man vet vad man ska ej säga och varför, Och vad man får inte göra och vad man får göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är väldigt dåligt att göra där man kan leda till stora åtgärder som till ett exempel att du är i en skottlossning och medans du e död och 12 timmad så revvar du dig själv, eller att du te,x säger till dina vänner döda mig döda mig jag kan ändå revva det där är abuse, att abusa på saker tycker jag är väldigt skämmigt du har tagit en intervju och du har fått godkänd då har de lakt typ hur ska man säga trust på dig, så de är pinsamt att man 2 dagen som sv eller 1 veckan så går mnan och börja revva sig själva, har sätt väldigt många göra sådant och kontaktat staffs!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top