Nekad A255Z. | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel

Vad heter du på discord? A255Z#1000

Ange ditt födelsedatum 7 April 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag 18:40- 01:00
Onsdag 18:40 - 01:00
Torsdag 18:40 - 01:00
Fredag 18:40- 04:00
Lördag 16:00 - 04:00
Söndag 14:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? kom tillbaka efter en p bann då jag fick en andra chans, men ungefär 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte o komma ig, men har 21 eller 22 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter underlättar för staffs då menar jag inte att servervakter går runt om kring och letar efter problem då bryter man mot en regel "leka staff" du låter liksom problemen komma till dig istället, Du bannar en person därefter kopierar du ban id/logs därefter skickar du ut de i ban bevis och staffs tar hand om det därefter.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för jag är väldigt aktiv, varje dag, samt nu när man är polis finns de många som copbaitar/suntförnuft/pwg, osv, och jag är väldigt duktig inom yrket var sv i ungefär 4 månader, och har skött de bra sen dess. staff har mycket annat och göra det är darför vi server vakter finns, vi letar inte efter regel brott, vi låter de komma till oss, sen efter, Rapporterar vi in det till staffs, sen när de har tid så tar de hand om det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom sv, det är till exempel, jag är törstig sen skriver jag /me dricker vatten sen revvar jag, och ett till exempel, är ifall du befinner dig i en skottlossning, och från ingenstans dör du och du kanske aa väntar 5 min tills alla lämnar platsen, och sedan revvar du dig själv, de finns ju alltid logs på saken man kan ju inte ljuga om de direkt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top