- Meddelanden
- 316
- Reaction score
- 16
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1227993786202718229
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev kidnappad och sedan så tog spelaren som hade mig kidnappad ner sitt vapen så jag tog min chans att skjuta dem, men det finns ett klipp som ändå motbevisar att det är mild fear och inte vanlig.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att det inte var grövre än mild fear. Jag kan godta mild fear men ej vanlig då jag inte tycker att jag förtjänar 14 poäng. Staffsen gör sitt jobb och det respekterar jag då jag också varit lead mod. Men tycker att detta borde bli en mild fear.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXnZ7zOwJe6c_gs8U?invite=cr-MSw0b2ssMTU5MjEwMTU2
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1227993786202718229
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev kidnappad och sedan så tog spelaren som hade mig kidnappad ner sitt vapen så jag tog min chans att skjuta dem, men det finns ett klipp som ändå motbevisar att det är mild fear och inte vanlig.
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by FettSigma123 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att det inte var grövre än mild fear. Jag kan godta mild fear men ej vanlig då jag inte tycker att jag förtjänar 14 poäng. Staffsen gör sitt jobb och det respekterar jag då jag också varit lead mod. Men tycker att detta borde bli en mild fear.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXnZ7zOwJe6c_gs8U?invite=cr-MSw0b2ssMTU5MjEwMTU2
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja