Nekad a... | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggee

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? wille henriksson

Vad är ditt discord namn? sigge7777

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sigge eriksson han är 23 bast och kommer från sin svenska familj. hans familj har alltid haft bra med pengar och ett fint liv tillsammans tills dagen hans store bror gick bort i en skottlossning. Brorsan var med i ett kriminnelt nätverk. När sigge kom in på akuten och fick reda på att hans brorsa hade dött var livet förstört. Hans roliga liv blev till ett innersittar liv. När jag fyllde 18 fick jag en Bmw av min pappa som present jag gillade den mycket men sålde den 2 år senare för stod i skuld till folk. När jag sedan bättrat mig o kommit till denna nya staden har jag hittat nya vänner och ser fram emot att jobba i bil branscen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, hög Rp, sprida glädje och ha äventyrliga scenarion och hjälpa andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man måste inte vinna ett scenario för att det ska vara kul. Dem andra ska kunna vinna utan bråk. Spela för kul o hög rp

Hur hittade du Unive? twitch vänner. Sedan har jag spelat sedan 2021 och blvit bannad o spelat lite så är inte helt ny till Rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka