- Meddelanden
- 250
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron
Vad heter du på discord? A.G#1111
Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 13-23
Tisdag 12-23
Onsdag 12-24
Torsdag 11-23
Fredag 15-02
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år (periodsvis)
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1045409972214833282/1045434721309560942/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra Unive till ett bättre ställe. Man ska inte leta efter problem, problemen ska komma till än själv! Alltså man ska rpa/göra allt som en normal spelare fast om man stöter på ett problem så ska man lösa det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på Unive för att jag vill hjälpa servern så gott jag kan, jag känner att jag passar som en servervakt här på unive då jag hela tiden stöter på lalliga personer som inte tar rpn på hög nivå. Jag kan också hantera mina perms och absolut inte ABUSE permsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms på fel sätt alltså t ex ressar i scenarion för man inte vill förlora sina saker. Eller om ens polare skriver till än i discord pm och säger ressa mig jag blev skjuten av ett gäng och så ressar man honom. Och korruption är när man bara ansöker till sv för att kunna abuse eller använda sina perms fel och inte för att hjälpa Unive att bli lall fritt!
Vad heter du på discord? A.G#1111
Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 13-23
Tisdag 12-23
Onsdag 12-24
Torsdag 11-23
Fredag 15-02
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år (periodsvis)
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1045409972214833282/1045434721309560942/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra Unive till ett bättre ställe. Man ska inte leta efter problem, problemen ska komma till än själv! Alltså man ska rpa/göra allt som en normal spelare fast om man stöter på ett problem så ska man lösa det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på Unive för att jag vill hjälpa servern så gott jag kan, jag känner att jag passar som en servervakt här på unive då jag hela tiden stöter på lalliga personer som inte tar rpn på hög nivå. Jag kan också hantera mina perms och absolut inte ABUSE permsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms på fel sätt alltså t ex ressar i scenarion för man inte vill förlora sina saker. Eller om ens polare skriver till än i discord pm och säger ressa mig jag blev skjuten av ett gäng och så ressar man honom. Och korruption är när man bara ansöker till sv för att kunna abuse eller använda sina perms fel och inte för att hjälpa Unive att bli lall fritt!