Accepterad _Theo_ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Theo_

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HALUUUBHEO

Ditt Hex-ID: steam:11000014637fad4

Vad är din discord tagg? _theo_0607

Vem var det som bannade dig? Me11e

Bild på banmeddelande: theoban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag blev bannad var att staffs tyckte att jag provocerade utanför ett gänghus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Våran motpart i vårat gängkrig hetsade via telefon och sms och bad oss komma till deras port, när vi väl kommer dit så börjar dom rikta vapen och skjuta och gnälla om att vi campar deras hus. Min boss har pratat om det här i support och staffs vet om att det stämmer att dem ber oss att komma dit för att sedan clipa/göra reports för att få oss bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag blev bannad utan att få berätta vad som hände innan, eftersom de bad oss komma till porten så var det inte provocering som var anledningen till att jag var där och det även väldigt störigt att bli bannad när man vet att detta gäng verkligen gör allt för att det ska se ut som om vi gör regelbrott eftersom dem verkligen kämpar för att få vårat gäng nedstängt. Jag snackade även med Me11e efter och han verkade förstå min vinkel men gick inte att göra något eftersom beslutet redan var taget men nu har jag suttit av min ban i ett par dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men inte för så grova saker samt det är saker som jag tagit lärdom av och det har inte skett igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade egentligen bara kunna skitit i att åka dit så hade det inte sätt ut som att jag provocerade vilket jag ska tänka på till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka innan jag gör saker, oavsett om jag inte tycker att jag gjorde fel så kan det se fel ut från staffs perspektiv vilket jag måste tänka på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka