_TacTixa_ | Chef-jobb ansökan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_TacTixa_

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? TacTixa

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? i 2 veckor

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla secuitas med att vara riktigt aktiv och ta mycket krävande intervjuer med folk för att få in de mest kompetentaste folken i jobbet. Kommer ta mycket utbildningar där det också kommer var krävande. Kommer ta jobbet på allvar och inte latcha runt som en idiot.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit i ledningen i Paradise, där hade de inte bra Securitas grund eller rp. Men med det faktum att jag jag själv var ledning så tänkte jag jag måste nu göra något så det var det ja gjorde!. Jag utvecklade securitas och det gjorde så jag blev bitr. Secuitas chef sedan slutade jag och blev polis:). Angående med att jag är polis i Unive så kommer det hjälpa mig igenom att vara chef på secruitas!.

Hur ofta kommer du vara inne? 24/7 2-3 timmar på veckodagar och mycket mer på helgerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag skulle!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Aldrig! Unive in my heart<3

Har du läst våra Regler? Såklart!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka