Nekad _laddaren | Ban Överklagan [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ash

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142173676/

Ditt Hex-ID: 110000146727bec

Vad är din discord tagg? _laddaren

Vem var det som bannade dig? Persson

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-04 231346.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen för att jag hade kört på någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde hoj, men stunade lite på allmäna platser vilket var dumt. och sedan bara vart jag bannad. Märkte inte ens att jag körde på någon, förlåt isåfall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt. Märkte inte att jag körde på någon direkt, men gjorde lite stunts på allmäna platser, så vet inte om jag har råkat köra på någon där, eller om jag har råkat ut för Dsync. Ber om ursäkt till den jag körde på isåfall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut, men inte på sistone, minns bara en p-ban jag fick för att jag begick 1 brott som staff på servern. Jag lärde mig att jag inte passar in som staff på servern och tog beslutet att aldrig ansöka dit igen. Därav för att det inte ska hända igen och även för att tänka efter vad jag brukar göra fel och hur jag kan förbättra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske varit lite mer uppmärksam, har haft en dålig dag och känner mig inte så pigg. Så om jag har kört på någon som är det väl mitt fel till 100%. Min karatär Oliver Iskall hade ju sagt förlåt om han såg att han hade råkat köra på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, men ändå nej. allt gick så snabbt så förtod inte riktigt vad jag blev bannad för tills jag såg vad det stod på infon. Men jag kan väl ta med mig av denna ban att inte rp, för trött eller på mina dåliga dagar då det oftast blir såhär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka