Nekad _laddaren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ash

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142173676/

Ditt Hex-ID: steam:110000146727bec

Vad är din discord tagg? _laddaren

Vem var det som bannade dig? cmail

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-26 215220.pngScreenshot 2025-09-26 185149.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fuskade på Unive och de ej accepterar fuskare, och därav vill de inte att jag ens ska vara kvar någonsin på unive. (skulle uppskattas om du läste denna överklagan noggrant, Tack!) och detta är inte för att bli unbannad. Utan mest för kommunikation och en förståelse från mig och er Staffs och det allmäna community på Unive :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i pc check, Cmail visade mig fel där jag vart helt outplayed och hittade fusk på min dator som jag använt på unive, sedan så vart jag bannad o allt och även p bannad från unive roleplay discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner till att ha exucutat fusk på fivem, men på Unive är det inte den samma, Grejen är den att jag har haft fusket på någon gång sisådär. Däremot så finns det ingen anledning till att jag har använt det till att förstöra Rpet eller genom det kriminella som skjut scenarion o vidare. Sedan så märker jag att jag sätter en dålig förbild på server. Därav är det såklart ni som bästemer hur grova konsekvenser det bildas av mina händelser och orsaker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men på sistonelite gröve bans som t.ex clogg pga av damp utbrott. Sedan så har vi bidrag till modding som staff på servern. Där känner jag redan herregud, men detta var ett långt tag sedan och något som står mer om på mina andra banöverklagningar från fivem servern unive. Och tillsist denna bannen nu. Och så som ni kanske ser på det så har jag ej lärt mig utav mina tidiagre bans, ska jag vara helt ärlig så visar jag en väldigt inkompetent nivå, och det var inte riktigt målet jag hade på Unive när jag kom tillbaka efter mina tidagre bans. Jag känner att jag väntar med att överklaga fivem unive bannen eftersom att det är något som kommer krävas längre tid att förlåta, och det verkar inte vara något som servern låter gå sådär "GRATIS". Men det jag personligen har lärt mig av dessa bans är att jag måste sluta lägga all negativ energi unive. Bara för att jag ofta har det skit eller mycket som drabbar mig utanför Unives community. Så betyder det inte att jag ska försöka vara någon cooling eller vinnar skalle här. Kände att det var något som hände när jag började köra Unive som jag tyckte var väldigt fint, jag fick vänner som backade mig, jag lärde mig RPa, allt var topklass, men det var även något som förstörde mig efter att mycket besked och sådant som lilla jag inte visste då. Efter mina livs besked kom så fick jag lite ett nytt mindset som mina gärna uppfattade att inget spelar roll längre och att vad jag gör det skiter jag fullstänigt i. Och jag visar även att min RP inte alls är något nära grymt så som den vara 2023/2024 och innan. Just nu känner jag att jag inte rikigt hör hemma här på Unive, men hade gärna velat ha ett lätt sätt att ta kontakt med communityt i framtiden och därav skulle det vara myssigt att var unabannad från dcn. Anledningen varför jag gör denna överklagan nu och inte om 100år är det för att just nu är jag mitt inne i det här och om det så nu skulle vara så att jag kommer tillbaka för att spela fivem. Så hade jag alla dagar i veckan valt unive, och då kommer jag lätt kunna komma in och iaf göra någon nytta på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det är klart, men i det här fallet vill jag bara rpa, men jag kunde helt klart ha unvikit all fusk, och har inga fusk på datorn, ska göra en factory reset också, då alla fel rensas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att allt negativt man gör har sina konsekvenser och att det aldrig är kul i slutändan från någon part. Sedan så har jag mest lärt mig vad skam är för något vilket jag inte direkt tidagre haft. Varför har man inte lyssnat på 320 innan, det är ju precis som han säger man vill ju bara tillbaka hela tiden. har även massa tips och råd till servern som hade gjort det mycket kul att spela och hjälpa alla som har det tuftt/svårt eller bara tråkigt att samman binda en stark vänskap och förbygga den sårbarhet som jag känner att många spelare på Unive har<3. Men som sagt igen detta är bara en unban för dcn i nuläget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemän

Senast ändrad:
Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka