Accepterad _L1_ | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_L1_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: _L1_

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960398146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Sällinen

Vad är ditt discord namn? L1#6149

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min kille är en snäll och vänlig grabb som älskar motorer o bilar. Han tycker att allt ska vara rättvist han har tidigare jobbat på SVT och Stockholm taxi. Men slutade på båda jobben då de inte passade honom i smaken. För att han gillar att prata med folk och för diskussioner med olika individer då alla ser olika situationer i sina ögon o i olika perspektiv. Men han kan även bli en seriös och strikt om man inte följer alla lagar i svenska lagboken då allt som där är korrekt.
Han födes 1990 därför gillar han klassisk musik hans favorit artist är little Richard en blues artist från 60 talet. Lars gillar även att måla då hans kreativa sida kommer fram han har alltid nya idéer och olika påhitt. Så som att modifiera bilar och motorcyklar och tävla inom bil sport så som drag racing rally cross och folkrace en av hans favorit bilar är Lincoln Continental Mark V Landau Four Door Hardtop då det är en gammal och klassisk bil. Han tycker att allting borde vara som förut när tiderna var bättre på den gamla goda tiden. han är ochså en jägare som gillar naturen och vildmarken (sorry om den är svår o läsa har dyslexi så är inte jätte bra på långa texter)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli white listad för jag kommer att tillföra med många seriösa och roliga rp moment

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att den här servern tror jag på och jag tror bara att den kommer växa och bli större och roligare

Hur många timmar har du på FiveM? 360

Hur hittade du Multistaden? ad på fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope inte här jag blev bannad på en amerikansk server länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope har tagigt en paus på fivem men vill börja spela igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka