Nekad _Husse_ | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Husse_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Villmon/

Vad är ditt namn i verkligheten? Will

Vad är ditt discord namn? Villmon

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Husse. Han är från London men har flyttat till Sverige för att hitta nya möjligheter i en ny stad. Han är 26 år gammal och har väldigt mycket humor men har även en kort stubin. Han är väldigt social och älskar att prata med folk och få nya vänner. I sitt tidigare liv var han en fruktad gängmedlem i south london. Men efter mycket svårigheter och många bortgångna vänner valde han att göra ett nytt liv för sigsjälv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP scenarion. Är ofta inne. gör inget dumt och håller mig till reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar som en aktiv server med bra RP utifrån vad jag hört av vänner. Bra staff ska det tydligen vara också.

Hur hittade du Unive? Via några vänner som spelat på den tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är inte något jag bestämt. med tanke på "husses" bakgrund kan det luta mot det olagliga hållet men vi får se.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon server då jag inte spelat datorspel på ett tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka