Nekad __Aran__ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

__Aran__

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad är ditt discord namn? Aran50505

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Samme och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, Vänlig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Samme är 25 år och kommer ursprungligen från Norge. När han var 15 år flyttade han till Sverige tillsammans med sin familj. Samme hade svårt för skolan och lärde sig dock svenska snabbt. Trots att han ibland blev mobbad på grund av sitt ursprung fortsatte han fokusera på sina studier. Han gick klart gymnasiet och ville börja streama han fick skattepengar från staten. Efter att ha streamt i några år har han lärt sig att hantera stress och arbeta under press. Nu är Sammes mål att bli polis. Han vill använda sina kunskaper för att hjälpa människor och göra samhället säkrare. Han vet att yrket innebär mycket ansvar, men känner sig redo för utmaningen. Samme hoppas att han blir intagen av migrationsverket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högre roleplay nivå, roligare scenarion och många skratt moments. Och seriös rp såklart

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man roleplayar motparten i scenarion vinner. Man ska och behöver inte hela tiden vinna scenariot och ibland kan det vara bra att låta de andra vinna för att skapa ett bra senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har 0 bans just nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är att du döar någon med din big är att du lämnar servern för att undvika att vara med i scenariot. RDM är att du dödar någon helt utan andledning. C log är att man lämnar ett senario utan anl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope inte vad jag kommer på

Tillbaka