Nekad _______hugo_______ | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_______hugo_______

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? manciyt.

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jane eklund och är en kille som är 54 år gammal. ha hade inge bra ungdoms liv då hans pappa lämna han som unge jane blev tidigt busig och smet ut och gjorde mer och mer tokiga saker när jane var 16 så hade han varit inne i kriminalliteten ganska länge för han mode dåligt och dom sa att dom kunde hjälpa han då var hans jobba att lämka knark på olika ställen hans mamma viste att han var i kriminalitet och hon hälpte han ur det några år senare. men nu violl ha ryka upp sit liv så nu vill han bli chef på en verksta och bli en framgångs rik man som tjänar mycket pengar så han kan hjälpa sin familj som alltid har hjälpt han han bor i en lägenhet han är ganska ensam och han har starka känslor han tar gärna hjälp med sina problem just nu är han arbetslös men snart kommer det vända sägger han med stålta ord

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra till en social rp och göra så att min rp blir bättre och jag kanske kan lära mig lite saker från rp och ett till mål är att skaffa så många vänner som det går och göra så att jag får vänner på servern och göra min rp så bra som möjlig. och vara polis eller bilmekaniker eller jobba på en bilfirma så jag kan lära mig mer om bilar och mer om allt inom rp och ha så kul som möjligt eller att vara krim. och att ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tänka på att inte alltid gå för vinst i ett scenario och spel för att rp ska va så bra som möjligt som om man ska köra en biljakt pita inte i första läget uta utgå i från vad du hade gjort i verkliga livet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm/random death match = Dödar nån utan en anledning/senarion Vdm/vechil death match = Använder ett fordon som vapen Copbait = lurar poliser att komma efter en fear rp = du måster vara räd om nån siktar ett vapen på dig metagaming = tar info från outcaracter Nlr = om du dör får du ej komma ihåg nåt från senariot Combat log = du får ej logga i ett senario Power gaming = du ska rp på dina skador om du krocka eller gjor ila sig Sunt o förnuft = hur skulle du reagera i real life?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja börja såel rp2021 och sen har jag tagit avbrott

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej! sorry för stavfel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka