Accepterad .-_-. | Ban överklagan [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.-_-.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132513519/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: RasmusGranstrom

Vad är din discord tagg? Larsen#6548

Vem var det som bannade dig? valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: VDM, Fear RP ~Valle. Återstår: 19 dagar 21 timmar 9 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna alltså att jag inte spelade seriöst, men det var faktikst så att jag gjorde det men då fick jag en pipa mot huvudet och då sprang jag mot bilen. Jag förstör ju att man inte gör så men jag blev rädd och ångrar det jätte mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var en bugg att man inte kunde ta ut en bil som heter bmw m2 2016. Då skulle jag ta en liten tur med den eftersom att jag hade köpt en ny bil och just fått ut den ur garaget. Då körde jag med bilen efter kusten och då kom det 2 crossförare som hoppade in i mig. Då gick jag och skulle säga förlåt och fråga hur det gick, då tog han upp en pistol och siktade jag mot huvudet. Då sprang jag till min bil och körde iväg. När jag körde iväg så följde dem efter mig och skjöt.Då körde jag mot min kompis som hade krockat sin bil och fick hjälp. Då körde jag runt dem och försökte köra på så att dem crasha o sedan körde jag iväg o då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd här förut. Det här var min första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat forsätta köra i väg eller så hade jag inte sprungit mot bilen medans han siktade mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska köra på folk som försöker skjuta mig och ringa polisen istället för att lösa det själv.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top