Accepterad -_- | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? står ej

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mina polare gjorde fel. Vilket jag själv tyckte de gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://medal.tv/clips/42710990/d1337rpvthZb

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig, eftersom jag gjorde exakt som de sa osv, rörde mig inte sa inge eller liknande. Så blir jag sönder smattrad ( de skottade nog mot mina polare )

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sagt åt mina polare att det de gjorde var fel och att de skulle stanna bilen. De är hyfsat nya på rp men kan grundreglerna. Detta visade de inte under detta scenario. Jag ber om ursäkt för mina polare, men jag själv tycker inte jag gjorde något fel, förutom att jag kanske skulle hoppat ut ur bilen eller sagt åt dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, säga ifrån om man ser någon göra fel och inte låta de göra det. Inte heller bli involverad,

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top