Nekad -_- | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte de kanske upplevde att jag "buggade" mig ut ur fängelset, när jag gick ut genom en dörr som var öppen i mina ögon och inte deras.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick genom en öppen dörr som inte var öppen för dom. De trodde att jag buggade mig ut vilket jag inte gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis. Jag gjorde fel eftersom jag gick genom en stängd dörr. Även om dörren var öppen skulle jag inte ha gått igenom den. Använde mig inte av sunt förnuft och tänkte mig inte för. Detta har jag blivit bättre på.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit bli att gå genom dörren då den uppenbarligen var stängd. Det var väldigt dumt av mig att gå genom dörren då det var dumt eftersom det stod poliser på andra sidan dörren och man hade aldrig gått genom den dörren irl. Skulle bara suttit av min tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att använda mig av suntförnuft så jag kan höja min rp nivå vilket jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top