Nekad 9bit | Chef-jobb ansökan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9bit

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,190
Reaction score
59
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🍕Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Eddie

Vad heter du på discord? 9bit

Hur gammal är du? 16 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att lösa utmaningarna med den tidigare inaktiviteten på pizzerian och den tidigare chefens avskedande kommer jag att genomföra en djupgående analys av företagets historia och de omständigheter som har påverkat dess prestationer. Genom att undersöka faktorerna bakom den tidigare bristen på aktivitet kommer jag att kunna identifiera och åtgärda problemen som har uppstått. En viktig del av min strategi kommer att vara att utvärdera de anställda för att se till att vi har rätt kompetenser och engagemang inom teamet. Genom att från start sätta upp klara och högre krav skapar jag en arbetsmiljö där varje individ strävar efter excellens. Detta kommer att omfatta utvärderingar av både prestanda och kompetenser för att säkerställa att varje anställd inte bara är aktiv utan också effektiv och kvalificerad för sina arbetsuppgifter.

Dessutom kommer jag att dra nytta av min position som vice boss i GSF för att skapa en koppling mellan pizzerian och gänget. Genom att erbjuda medlemmarna möjligheten att arbeta på pizzerian öppnar jag upp för en bredare och mer varierad rollspelsupplevelse. Detta kommer att öka aktiviteterna och locka en bredare publik till verksamheten, samtidigt som det ger en ny möjlighet för mina grabbar att testa på nytt.

Jag kommer också börja ställa högre krav på de anställda, jag vill ha en hög aktivitet men också kompetenta människor som jobbar där. För bara för att folk är aktiva innebär det inte att de sköter sitt yrke bra och sådana problem måste jag motverka. Jag kommer kontrollera mina anställda genom till exempel regelbundna möten och återsamlingar för att se till att allt går som det ska och att inget fallerar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på pizzerian, men också inom andra restaurang verksamheter. Jag har också jobbat på affärer där jag har fått möta kunder på bästa sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästintill varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Självklart!

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka