Accepterad 9bit | Chef-jobb ansökan - GSP 🍕 [LUDDE]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9bit

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,190
Reaction score
59
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🍕Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Eddie

Vad heter du pÄ discord? 9bit

Hur gammal Àr du? 16 Är gammal

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 3 Är

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att lösa utmaningarna med den tidigare inaktiviteten pÄ pizzerian och den tidigare chefens avskedande kommer jag att genomföra en djupgÄende analys av företagets historia och de omstÀndigheter som har pÄverkat dess prestationer. Genom att undersöka faktorerna bakom den tidigare bristen pÄ aktivitet kommer jag att kunna identifiera och ÄtgÀrda problemen som har uppstÄtt. En viktig del av min strategi kommer att vara att utvÀrdera de anstÀllda för att se till att vi har rÀtt kompetenser och engagemang inom teamet. Genom att frÄn start sÀtta upp klara och högre krav skapar jag en arbetsmiljö dÀr varje individ strÀvar efter excellens. Detta kommer att omfatta utvÀrderingar av bÄde prestanda och kompetenser för att sÀkerstÀlla att varje anstÀlld inte bara Àr aktiv utan ocksÄ effektiv och kvalificerad för sina arbetsuppgifter.

Dessutom kommer jag att dra nytta av min position som vice boss i GSF för att skapa en koppling mellan pizzerian och gÀnget. Genom att erbjuda medlemmarna möjligheten att arbeta pÄ pizzerian öppnar jag upp för en bredare och mer varierad rollspelsupplevelse. Detta kommer att öka aktiviteterna och locka en bredare publik till verksamheten, samtidigt som det ger en ny möjlighet för mina grabbar att testa pÄ nytt.

Jag kommer ocksÄ börja stÀlla högre krav pÄ de anstÀllda, jag vill ha en hög aktivitet men ocksÄ kompetenta mÀnniskor som jobbar dÀr. För bara för att folk Àr aktiva innebÀr det inte att de sköter sitt yrke bra och sÄdana problem mÄste jag motverka. Jag kommer kontrollera mina anstÀllda genom till exempel regelbundna möten och Ätersamlingar för att se till att allt gÄr som det ska och att inget fallerar. Jag ansökte förra gÄngen med dÄ jag pÄstod att ingen annan skulle vilja lÀgga ner den tiden som jag men ÀndÄ blev jag nekad och ÀndÄ söks en ny chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat pÄ pizzerian, men ocksÄ inom andra restaurang verksamheter. Jag har ocksÄ jobbat pÄ affÀrer dÀr jag har fÄtt möta kunder pÄ bÀsta sÀtt. Detta kommer alltsÄ gynna mig i min process att utveckla yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? NĂ€stintill varje dag.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej

Har du lÀst vÄra Regler? SjÀlvklart!

Senast Àndrad:
Vidare till muntlig interjuv du har 48h pÄ dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka