Nekad 9ankan | Chef-jobb ansökan [Elias] [Marja]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja

Vad heter du IRL? Abbe

Vad heter du på discord? 9ankan

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? perioder sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla marja jobbet genom att först gå igenom å se hur alla jobbar och hur förra chefen styrde å ställde, efter de så kommer jag börja ta min initiativ å se till att firman för sig framåt och inte står stilla. Ska anställa så aktiva folk så möjligt, ska sätta så kompetenta och erfarna så möjligt högt upp så de kan hjälpa mig å styra å ställa i firman om jag inte är tillgänglig. Jobbet kommer också inte bara bli ett ställe där vi anställda står bakom en disk hela dagarna, vi kommer även ha lite firma fester och olika träffar där vi alla på jobbet lär känna varandra mer så att miljön vi jobbar i blir bra så man inte bara står stilla hela dagarna å inte snackar med någon annan än kunder. Det är viktigt med en bra arbetsmiljö för att man ska trivas så att man kan arbeta så utförligt och effektivt så möjligt under hela tiden man jobbar. Kommer även sätta upp olika arbetstider där firman är öppen så att man får en bra struktur på jobbet. Samt att jag ska införa en klädkod där en viss rang har viss klädsel på sig så att man inte bara går runt i mjukis å jobbar, tycker det är viktigt med ett första intryck, speciellt när man är en säljare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom jobbet då jag har förr varit chef/bitr på marja, bitr på falck, samt personal ansvarig på olika ställen

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, mellan 8-9 timmar om jag inte har något planerat eller träning.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp, självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nopp

Har du läst våra Regler? japp

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka