Nekad 9.ankan | Medlem ansökning (9jonte)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9.ankan

Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? 9ankan

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter samuel rekik och ahde en svår uppväxt i finland med sin farsa som missbrukade alkohol och drogor och som också slog hans mamma. Samuel fick flytta till ett familjehem för att han inte kunde bo kvar i den miljön. Hans familjehem låg en bit in över den svenska gränsen och det hans nya familj behandlade både honom och varandra bra. Det gjorde att han fick en bättre uppväxt. Dock så hade han fortfarande hans farsas beteende i bakhövve så i hans övre tonår gled han in i hans fotspår och då gick in i ett drog missbruk och kom in mer på de kriminella spåret. Det gjorde att han började umgås med fel personer som han fick ett dåligt inflytande av. Han försökte söka hjälp med det man han lyckades aldrig komma ur det och fortsatte bara mer och mer med sitt missbruk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra social rp som alla parter får nytta av, roliga, utdragna och välutvecklade scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha kul och att man inte bara ska spela för sin egna vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp, rdm - random death match, man dödar någon utan anledning, vdm - bil death match, man använder sitt fortdorn som ett vapen, power gaming - man har omänskliga krafter, man gör saker man verkligen inte kunnat göra irl, liksom krocka en bil i en vägg i 200 å överleva.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp, har varit på unive under de senaste 3 åren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag vet hur man rpar och beter sig för jag har tidigare varit mod på servern

Nekad.
Anledning:
En ansökan per 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka