Nekad 749fps | Medlem ansökning [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

749fps

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? @feksen222

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Andersson. Han är 24 år gammal och har nyligen flyttat in in Unive-staden. Alex har haft en väldigt jobbig bakgrund sen när han var runt 10 år gammal. Alex blev välkommen in till det kriminella livet för att hans pappa var en kriminell. Alex kom in i det kriminella livet och började använde våld vid en sådan ålder. Alex hade ingen erfarenhet om hur man använder ett vapen eller använder droger. Alex hade det ett väldigt tufft liv när han var ung men tillslut en bra dag när han var runt 12 åldern så började han gå i skolan men behövde gömma sin identitet för många visste om hur Alex var som person. Efter 12 år nu när Alex är 24 år gammal så har han släppt det dåliga och börjat på nytt, Alex fick nyligen ett jobb och har börjat hyra so han kan vara någon stans.

Dom intressen min karaktär har är bilar, och att möta på nya i staden som han kan hänga med. Hans störste intresse är och spela tv-spel på sitt rum men Alex är oftast ute och gör andra grejer, som och handla och åka till olika ställen ute i staden och köpa grejer och så vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion och att inte begå några server regler och jag vill bidra mer med att så att under tillexempel ett scenario att båda partnerna ska kunna ha roligt och kunna båda samarbeta så scenariot blir roligare och det är det som jag är här för - skapa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partnerna inom ett scenario tillexempel: bankrån. Så ska båda partnerna ha en chans och kunna vinna scenariot och utspela det bra. Man ska låta båda partnerna ha en chans inom scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft - Logiskt tänkade. NLR = New life rule innebär att man får inte komma ihåg det bakom liggande scenariot som man dog iEn till att man inte får prata på discord och ta in den information in game - bryter massor av regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en bit erfarenhet, Jag spelade på en annan server men alla där var helt knäppa och jag har varit inne och testat och unive passar in för mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka