Accepterad 7.62 | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

7.62

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027387184/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hasib Niazi

Vad är ditt discord namn? GUWOP#7062

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2021

Berätta om din karaktär. Hasib Brick var född i en förort så kallad Vårberg, söder om Stockholm. Vid en ung ålder började han med att jobba på gatorna. Vid 6 års åldern så kom Hasib Brick i kontakt med en vän vid namn Jamal Brick (som dessutom också ska joina staden). Hasib och Jamal bodde i samma område och var nära grannar. Jamal och Hasib blev nära vänner och hade en svår barndom, vid ugn ålder så började de med små snatterier vid centrums tobak, det gick från ett till annat och både Hasib och Jamal blev yrkeskriminella. Hasib och Jamal kom fram till ett nytt smeknamn/efternamn Brick. Hasib Brick och Jamal ville lämna kriminaliteten bakom sig och starta en klubb. Vid 22 års åldern öppnade Hasib Brick och Jamal Brick sin första klubb som snabbt blev stort, det ledde till expansion inom branchen och Hasib och Jamal blev snabbt framgångsrika. Men polisen var på oss och det växte snabbt fram bevis mot mig och jamal och våra klubbar och all framgång blev beslagna av poliserna och våra tillgångar blev utfrysta. Jamal och Hasib Brick valde att fly landet och börja om på nytt, så fort Hasib och Jamal Brick landade i landet så hamnade de tillbaka på ruta ett med en dröm om att bygga ett stort nätverk och bli framgångsrika.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan framföra en professionell och ansvarig RP:andet. Alla RP regler ligger i min märg och jag följer reglerna naturligt. Jag kommer att bidra till kvalitets RP:ande och en komisk och rolig erfarenhet tillsammans med alla andra i Servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna server nu under ett tag och tycker att detta är absolut den bästa servern jag har spelat på innan. Jag vill komma in eftersom alla i Servern håller en hög nivå RP:ande och Admins och ansvariga/servern är aktiv och mycket bra.

Hur hittade du Multistaden? Fick en rekommendation från en kompis och dessutom Youtube videon.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att ha så kul som möjligt och hålla standarden hög. Mitt mål är att bli "känd" och att vara social med så många som möjligt i servern. Alltså så vill jag bygga upp ett namn och sysselsätta och bidra till många aktiviteter i servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag enbart på denna server eftersom jag tycket den är så bra, men innan så har jag spelat på Swedish Knight, Bryggeriet och många andra Amerikanska Servrar när FiveM kom ut för några år sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka