- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198834063899/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Svalenström
Vad är ditt discord namn? fatchild1337 #9112
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000
Berätta om din karaktär. hejsan jag heter ben ringson. Jag är en väldigt snäll person med mycket intresse om bilar. Har ju tänk länge på att söka jobb på Falck eller mekonomen men vi får väl se om det blir något. Jag älskar ju allt som har med fordon att göra. Fordon är ju som min grej ju! Jag är oftast snäll men kan hugga till ibland men det går över snabbt! jag har väl väldigt bra personlighet kan man väl säga. Har lite svårt att sitta still men har mina mediciner för det! aja det var allt för mig den här gången MVH Ben Ringson
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer väl bidra med att hjälpa folk med trasiga bilar och sånt!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är nog en av dem bästa servarna jag kört på skulle jag säga. det är så oroligt bra roleplay skulle jag säga. det hade varit väldigt kul att liksom få ut mer av mina kunskaper om man säger så! men nya roliga jobb och sånt!
Hur hittade du Unive? jag spelade väldigt mycket roleplay på andra servrar men ville testa något nytt och spännande så jag hittade unive av en youtuber och jag ville så gärna testa den och det är no0g en av dem bästa servrarna jag kört på!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så bra så att det känns som IRL liksom så att det inte blir roleplay längre utan att jag är i min egna värld.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? lite små servar då och då för att värma upp minnet kan man säga
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Svalenström
Vad är ditt discord namn? fatchild1337 #9112
Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000
Berätta om din karaktär. hejsan jag heter ben ringson. Jag är en väldigt snäll person med mycket intresse om bilar. Har ju tänk länge på att söka jobb på Falck eller mekonomen men vi får väl se om det blir något. Jag älskar ju allt som har med fordon att göra. Fordon är ju som min grej ju! Jag är oftast snäll men kan hugga till ibland men det går över snabbt! jag har väl väldigt bra personlighet kan man väl säga. Har lite svårt att sitta still men har mina mediciner för det! aja det var allt för mig den här gången MVH Ben Ringson
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer väl bidra med att hjälpa folk med trasiga bilar och sånt!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är nog en av dem bästa servarna jag kört på skulle jag säga. det är så oroligt bra roleplay skulle jag säga. det hade varit väldigt kul att liksom få ut mer av mina kunskaper om man säger så! men nya roliga jobb och sånt!
Hur hittade du Unive? jag spelade väldigt mycket roleplay på andra servrar men ville testa något nytt och spännande så jag hittade unive av en youtuber och jag ville så gärna testa den och det är no0g en av dem bästa servrarna jag kört på!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så bra så att det känns som IRL liksom så att det inte blir roleplay längre utan att jag är i min egna värld.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? lite små servar då och då för att värma upp minnet kan man säga