Accepterad .69 | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? whatchusayin.

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-15 011413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag VET att emnez valde attt banna mig då jag sköt polisen vilket inte är okej, skulle absolut inte gjort det skulle bara sprungit här,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett vanligt polis efter följande och polisen väljer att hoppa ut och skjuta våra däck så vi krockar in i en väg så vi får black screen, Vi rpar osv och efter runt 1min nått sånt hoppar min boss och vice ut och springer och jag sitter kvar och ser att polisen har ryggen mot och riktar mot min boss, det jag gör med ren impuls tanke är att jag hoppar ut tänker inte på det så men det jag gör är att hoppa ut och skjuta 1 polis så att min boss inte ska åka in i fängelse, Min boss betyder mycket för mig han har hjälpt och gett mig sjuukt mycket saker så jag tänkte lixsom helre att polisen lägger fokus på mig så att min boss kan springa än att han åker in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel itll 100%, vet att man inte får skjuta polisen men ville inte att min boss skulle åka in livstid lixsom, Förstår att det jag gjorde absolut inte var okej! Kommer inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 30 bans men har lärt mig av det flesta! Har spelat på servern ett bra tag ocskå!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara slagit polisen så han rammla eller bara gett upp. Samt hade jag kunnat t.ex riktat och tagit han gissla eller liknanade, Skulle haft bättre konsekvens tänk!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig av min ban är att man absolut inte får skjuta polisen och att det är helt dumt att göra så som jag gjorde!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess fölrstår de!

Tar hänsyn till påsklov, ser jag minsta lilla då ryker du igen och det vet du efter vi snackade i support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka