Nekad .69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? whatchusayin. (vill tilägga att ni kan kolla upp ifall jag har blivit klacksko bannad, vilken jag inte har)

Vilken typ av avstängning är detta? Fivem

Vem var det som bannade dig? Jag är klackosko bannad. (Vill säga att denna klackesko är felaktig då jag inte är klackesko bannad igenteligen! skulle inte sitta och köpa Ped med gorilla för 2400kr om jag var bannad!) Vet att ni kommer säkert tycka detta är konstigt men jag kommer vara rakt på sak och skriva denna överklagan som den faktiskt var!

Bild på banmeddelande: ligger under överklaganen!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var detta som hände jag ska säga de rakt och ärligt nu! Jag vart bannad 5 dagar av toris, sen så gick jag och min vän in i cs, efter jag och min irl vän körde cs så gick jag in på min kompis konto och och köpte nitro åt han och han swishade mig, sen så satt jag och kollade youtube men glömde att jag var inne på hans konto, Så jag gick ingame med hans konto i bakgrunden sen så vart jag klackesko bannad så hans konto måste ha vart bannat!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart bannad i 5 dagar av toris och efter de körde jag cs med min vän och han ville ha nitro men har inte internett köp på så att jag loggade in på hans konto och köpte nitro åt han och han swishade mig, Sen efter det så hade jag hans konto uppe i bakgrunden och kollade youtube, efter cirka En halv timme skulle jag gå ig och kolla hur lång tid det var på min ban och när jag ska göra det glömmer jag helt att min väns konto är uppe i bakgrunden så att jag råkar gå in med hans dc konto sen så blir jag klackeskobannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är 100% Felaktig skulle jag säga då jag inte är klackoesko bannad men vart det nu då jag råkade gå in med min väns konto uppe i bakgrunden!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nångång innan men har lärt mig av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag de jag hade kunnat gjort annorlunda är väll att jag hade kunnat radera hans konto från mitt konto så jag inte råkade gå in med hans konto (har raderat allt nu så ifall du unbannar mig så kommer detta inte hända igen)

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Kommer inte vara så dum att jag glömmer att radera någon annans konto från mitt igen!
Detta var somsagt ett misstag från min sida då klockan var runt 03 på natten var jätte trött satt och kollade youtube och glömde som sagt att min väns konto var aktivt i bakgrunden!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka