Nekad 3y1o | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 1.k382

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 2022_Nitro_Option_04_3840x2400.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för jag c logga efter scenario för att jag hade blivit pittad så min bil gick sönder så jag blev lite sur för jag inte hade klipp för jag förlorade ett scenario där dem gör massa reglerbrott jag vet att jag gjorde fel och inser vad jag har gjort och inte är okej över några omständigheter och inte är tillåtet och kommer inte hända igen för sånt ska inte hända för clogg får inte före komma då jag har fått medlems rollen för en anldedning och för en särkilt själ och personligen var det 2-3 månder sedan så jag har lärt mig en tuff läxa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning mot ett lila gäng och dem pittade mig så min bil gick sönder så jag fick jävligt mycket damp när jag blev dödad och quitade efter scenariot som inte var okej och har lärt mig en läxa och det var så omoget av mig och pattetiskt särslikt av mig jag borde bara försökt lösa det i sup på något sätt för att c logga va inte mitt enda alternativ jag borde också inte hamnat i ett mot dem lilla för alla vet att dem göra mycket regelbrott och jag tror att dem är nerstängda nu och tror att min resa på unive kanske kommer vara roligare för man lär sig av sina misstag och livet är en läxa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte ett misstag då jag står för mina brott och erkänner vad jag har gjort och tänker förbättra mig om jag får en andra chans och det jag inte kommer uppreapa igen är c logg för det tar bara massa onödigt tid och pengar för varje gång jag ska köpa krim och ped och jag har blivit lite mognare sen bannan då jag har kommit in i puberteten och är inte en äcklig liten p12 som luktar kiss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom genom av mina bans genom att straffa mig själv och inte få spela fivem för utan unive finns det inte mycket att göra på fivem för att svenska servers är 100k or die eller så har dem dåliga staffs så jag spelar mest fortnite eller rocket legue som inte heller är så kul hellre det än att spela på an piss fievm och jag lovar dig 320 jag kommer inte upprepa mig om jag får en sista chans snälla jag vill bara spela innan jul teamat på servern går bort jul i unive verkar vara roligt och härligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att te.x hoppat support och försökt få hjälp där eller the remligast att rpa på 12 timmning eller om någon kanske hämtar mig eller något sånt osv men jag tycket inte heller jag att jag gjorde rätt får inte uppstå igen för kan vara ärlig att det var ganska dumt av min och patetisk och

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig att försöka att inte göra regelbrott för det blir bara massa problem och hinder för det blir svårt att ha kul och spela för jag har spelat nu i 3 år och har varit ganska kul min upplevelse har fått lära mig mycket om hur verkligheten är vilket min pappa säger att jag borde spela fivem då jag har börjat bete mig irl sen jag började spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Phlip320 läs detta noggrant

snälla flip från botten av mitt hjärta kan inte jag få en 1 sista chans allt jag berom jag ber sp hemskt mycket omursäkt för mitt betende som en p12 hoppas du förstår alla har varit små och dumma specialt när jag har starffat mig själv och hållt mig borta från att göra en banöverklgan för att bevisa att jag faktiskt har lärt mig nått snälla när jag spelar unive känns som allt som har hänt i mitt privata liv får mig att glömma vad som hände med min morfar som var granne med mig jag mår så mycke bätre när jag speler och får uppleve värden fast i ett spel det jag vill komma fram till är att jag ber om en sista chans 😞

Jag beromursäkt snälla 320 låt mig få spela och njuta innan jullovet är slut 😞

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka