Nekad 3y1o | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? eylo.2k

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-09 153817.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för att jag la upp montage för 8 månaders sedan vilket var ganska moget och patatiskt av mig jag gjorde det för jag trodde jag trodde jag var cool vliket jag inte va och beromursäkt för det jag gjorde som var helt moget nu har jag fyllt 15 år och har blivit mognare enligt mig hoppas att du förstår det var helt och hållet mitt fel vilket jag står för men jag vill bara ha en andra chans då jag har förändrats ganska mycket senaste tiden har inte ens spelat sen dess jag ber

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett par lila gäng som pittade mig så jag valde att quita för dem var så tråkiga och då fick jag indragna roller som va rätt sen så la jag upp montage bara för att jag blev arg och lite små ledsen vilket är fel jag borde bara hoppat support och löst allt där då det var ingen anldeding att c logga bara för att någon pitta ganska omget av mig och patatiskt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va abdsolut inte felaktig för att det stämmer att jag la up montasge som är omoget och jag tar mina konsekvernser för det
allt har kosevenskar för handlingar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom av bans genom att inte göra om det igen och inte spela andra servers fast jag är bannad så att jag inte kommer undan och lär mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda och inte lägga upp montage bara för att se cool ut framför allmänenheten men nu skäms jag över det jag har gjort och vill gärna få en unban och försätta att rpa på unive efter ett par månader jag vill bara att ni ska veta att jag har förändtats och lärt mig av min ban då jag fattar vad jag har gjort och det kommer inte ske igen kan jag lova för jag ångrar mig för det jag gjorde som är ganska patatiskt och själviskt jag vill bara ha endast en sista chans att få spela på servern och ha det roligt att få rpa med folk och göra roliga scnearios som alla andra det skulle bli så himla kul om jag fick spela med andra på servern och göra om roliga scnearios på servern för det har jag saknat att göra för det var ganska länge sen jag gjrode det och skarttade för alla andra servers är det bara massa shot and loot inget roligt med det kan bara gå in i en lall server och det är lika kul och nu har jag spellat lite på lall servers och haft det kul men ingenting jämnfört med unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte försöka vara tuff framför folk bara för att se cool ut fast jag är bara en tönt luktar kiss men har ändrats som många gör när man kommer in i pruberteten och jag hoppas bara att du förstår då jag har lärt mig en tuff läxa har inte spelat unive på dem senaste 8 månaderna och vilket har varit svårt att inte göra så jag försöker bli unbannad för att göra allt för att bli det jag kommer bara gör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår och kommer inte försöka att försnabba

Jag kommer blir jag nekad så bir jag nekad kommer inte göra en till banöverklagan då jag anser om jag inte blir unbannad nu då kommer jag inte bli unbannad om jag gör mer unban överklagan men kan erkänna att jag gjorde fel och att mina handlingar har inte var dem bästa och får mitt straff för det jag har gjort och erkänner attjag gjorde fel och kommer inte göra på det vill bara ha EN SISTA CHANS då jag vet att jag inte kommer att sabba den då jag har blivti mognare och har lärt mig av min ban i 8 månader som var ganska onödig ban 🥹😢jag BEROM URSÄKT kommer inte hända igen

Oj förlåt råkade ta på temporätr kan nån flytta t p ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka