- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget
Vad heter du IRL? Edvin
Vad heter du på discord? 3dvinnn
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2020
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hålla det öppet hela dagarna och fort anställa mer människor. Jag kommer även att hosta event som båt race eller något annat med ett pris för att få mer kunder. Båtfirman kommer växa hastigt med mig i ledningen. Jag kommer som sagt att ta intervjuer och hålla bolaget öppet dagligen och vara högst aktiv. Eftersom min höga aktivitet så kommer jag sälja mycket och båtbolaget kommer vara känt i hela staden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit btr och chef på olika jobb som bla marja lisa och bäckhäst. Så jag kan systemet väldigt bra med datorerna osv. Jag vet även hur jag ska driva denna verksamhet mycket bra med tanke på att jag även varit chef på massa andra jobb på andra servers som ortenwave osv men såklart så spelar jag ej där längre.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag och ta intervjuer och hålla öppet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Edvin
Vad heter du på discord? 3dvinnn
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2020
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hålla det öppet hela dagarna och fort anställa mer människor. Jag kommer även att hosta event som båt race eller något annat med ett pris för att få mer kunder. Båtfirman kommer växa hastigt med mig i ledningen. Jag kommer som sagt att ta intervjuer och hålla bolaget öppet dagligen och vara högst aktiv. Eftersom min höga aktivitet så kommer jag sälja mycket och båtbolaget kommer vara känt i hela staden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit btr och chef på olika jobb som bla marja lisa och bäckhäst. Så jag kan systemet väldigt bra med datorerna osv. Jag vet även hur jag ska driva denna verksamhet mycket bra med tanke på att jag även varit chef på massa andra jobb på andra servers som ortenwave osv men såklart så spelar jag ej där längre.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag och ta intervjuer och hålla öppet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja