Nekad 36an | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,241
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? E34#0346

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov:
Måndag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Tisdag 11:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Onsdag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Torsdag 09:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Fredag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Lördag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Söndag 11:00 till 00:00 Kan va mer men detta är minimum

Skolveckor:
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:30
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 14:30 till 01:30

Helger:
Lördag: 10:00 till 01:00
Söndag 11:30 till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet faktiskt inte men ganska länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 10 som totalt noll perma ban men de är för små saker

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt rpar fortfarande men andå ska ha extra koll om någon pratar ooc eller bryter mott regelbrott och som servervakt måste man kunna alla regler pågrund av att då vet man om dom har gjort fel eller inte och som en servervakt har man Perms men man använder bara dom om tex någon pratar ooc då kan de bli en kick eller om de är grovt blir de ban och som en servervakt ska man försöka underlätta för Staffs så dom kan fokusera på de staffsen behövs till

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag har märkt de är många som gör regelbrott och jag vill få bort dom så att Staff slipper tänka på dom och en anledning till att jag valde att bli servervakt för att förbättra unives rp så de blir så bra som möjligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill bli servervakt för jag har märkt de är många som gör regelbrott och jag vill få bort dom så att Staff slipper tänka på dom och en anledning till att jag valde att bli servervakt för att förbättra unives rp så de blir så bra som möjligt
 
@9westman Fick ej rollen
och skulle du kunna starta om denna tiden att man måste ta intervjun innan 46 timmar för jag har ju inte som sakt fått rollen
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top