Nekad 302:M.T_official | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

302:M.T_official

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? 302.m.t

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Abdison som är en man på 21 år med en unik bakgrund och livshistoria. Marko föddes i dåliga och kriminella trakter. Marko och hans bror Karam har haft sina utmaningar genom livet. Trots att de har hamnat på fel sida av lagen vid tillfällen, har de båda haft en förankring i en familj där deras far har varit en framgångsrik person. Markos mamma som tyvärr gick bort till följd av sjukdom och deras pappa som gick bort i krig spelade en viktig roll i deras liv trots de svårigheter de mötte, så Markohar fått uppfostra sin bror på egen hand. Marko har funnit ett intresse genom musiken, där han utforskar sin talang som rappare. Han visar sina erfarenheter och känslor genom sina låttexter och har möjligen funnit en plats där han känner sig mest hemma och uttrycksfull. Även om Marko är en snäll och respektfull person, är det tydligt att hans bakgrund och livserfarenheter att de format honom till en person som har en stark känsla av lojalitet gentemot sina nära och kära. Hans reaktion på konflikter eller hot mot honom själv eller hans nära och kära kan vara intensivt, då han blir lätt arg när någon går emot hans familj och vänner. Han är även en väldigt bestämd person som vill att allt ska vara korrekt och skötas på rätt sätt. Marko en komplex person med djupa band till sin familj och en passion för musik, samtidigt som han balanserar utmaningarna och konsekvenserna av sin bakgrund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös samt social rp på serven. Jag kommer bidra med roliga och sociala scenarion. vi kommer också ha roliga scenrios som kommer aldrig glömmas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?Att alla ska ha roligt i scenariot och ingen ska känna sig utanför eller pressad till något. Man ska göra så inte andra blir ledsna eller arga osv, man ska kunna göra så båda paterna har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp: När man har vapen mot sig ska man rollspela rädd och inte spela ballan. Pwg: Man krockar en bil eller annat ska man rollspela ut skadorna. Metagaming: Man ligger död på ett ställe sedan ringer sin kompis och säger kan du hämta mig. Nlr: Man dör sedan kommer ihåg allt som hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i 2 år samt rollspelat på Penguin rp, jag har varit kriminell, polis, sjukvårdare och annat. Jag spelad bara på penguin rp för jag hade ingen annan server att spela på då jag har erfarenhet från den dära servern med så jag kan regel och andra grejer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tyvärr!!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka