Accepterad 1RUSH11 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1RUSH11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? 1RUSH1

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Matsson - 2001-02-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ansvarsfull, Eftertänksam, Empatisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daniel Matsson växte upp i en förort med sina föräldrar, som båda lärde honom viktiga saker. Hans pappa jobbade som ingenjör och lärde honom att vara noggrann, medan mamma, som var lärare, lärde honom att lyssna på andra. Daniel var inte den mest utåtagerande personen i skolan, men han var en bra vän och hjälpte gärna till. Efter gymnasiet valde han att studera ekonomi på universitetet. Där började han också engagera sig i projekt för miljön och sociala frågor. Han insåg att han ville kombinera sitt jobb med att hjälpa samhället. Nu arbetar Daniel som projektledare på ett företag som jobbar med hållbarhet. Han trivs bra, men hans dröm är att starta något eget där han kan jobba för både affärer och samhällsnytta. Hans framtidsmål är att göra världen lite bättre och hjälpa de som behöver det mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa intressanta och verklighetstrogna karaktärer som gör spelet roligare för alla. Jag gillar att tänka på min karaktärs bakgrund och framtid, och jag är bra på att göra både små och stora händelser som kan ge spännande drama eller roliga situationer. Jag är också bra på att samarbeta och se till att alla får vara med och ha kul. Jag vill bidra till en positiv och engagerande atmosfär där alla kan utvecklas och ha roligt tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du hjälper eller tillåter den andra spelaren att vinna eller nå sina mål, istället för att bara fokusera på att vinna själv. Det handlar om att skapa en rolig och balanserad upplevelse, det är viktigt att ibland låta andra spela ut sina idéer eller mål, vilket gör att hela scenariot blir mer intressant och realistiskt. Det handlar om att samarbeta för att göra spelet bättre för alla, även om det betyder att du inte alltid "vinner" själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch): Det innebär att du inte får använda ditt fordon för att medvetet köra över andra spelare eller döda dem utan anledning. Du ska inte använda ditt fordon som ett vapen för att skada andra om det inte är en del av ett rollspel eller en situation där det är motiverat. RDM (Random Deathmatch): Du får inte döda andra spelare utan en anledning som passar in i rollspelet. Att bara gå fram till någon och skjuta utan att ha någon bra anledning eller föregående konflikt är inte tillåtet. Alla dödsfall ska ha en bakgrundshistoria eller konflikt som leder upp till det. Metagaming: Det innebär att du använder information som du vet utanför spelet (som från chattar eller andra kanaler) och använder den i spelet. Till exempel om du vet att en annan spelare är i en viss plats på servern från en chatt och sedan går dit utan att din karaktär skulle ha den informationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka