Accepterad 1raggee | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragge

Vad är ditt discord namn? 1raggee

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rudolf Ros. Han är 32 år gammal, född 1991. Han hade en jobbig uppväxt för hans föräldrar tog inte hand om honom så bra. Hans pappa var missbrukare och dog redan när Rudolf var 6 år. Hans mamma är alkoholist och kunde inte ta hand om Rudolf så han hamnade på barnhem och där har han bott tills han fyllde 18 år och då köpte han en egen lägenhet. Nu är Rudolf 32 år gammal och han är intresserad av bilar men också sport. Han är en glad person och han ser positivt på det mesta. Ibland har han väldigt kort stubin och blir lätt arg fort. Men inom ett yrke är han bra på det jobbet han har och där har han också bra humör och ser positivt på i princip allt. På fritiden hänger Rudolf mest runt och har inte så mycket att göra men när han blir medborgare vill han bli polis och det är hans största dröm. Han har även varit polis flera gånger innan. Hans mål inom polisen är att bli en del av FRI och jobba sig upp till en så hög rang som är möjligt för Rudolf. Han har många erfarenheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och kan bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa roliga och välutvecklade scenarion som ska och kommer vara roliga för alla parter. Jag följer alla regler och jag kan alla regler väldigt bra med erfarenhet. Kommer aldrig bryta mot någon regel medvetet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv alltid måste vinna i ett scenario utan att andra också ska kunna vara med och delta. Man ska göra det så roligt som möjligt för alla deltagande parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes kan säga några av de här; RDM är random deathmatch och det är när man startar en fight eller liknande utan anledning och VDM är ungefär samma fast med fordon. Sunt förnuft är att man ska tänka logislt och tänka på vad man hade gjort i verkligheten. NLR är new life rule och det är att om man skulle dö i sin karaktär ska man inte komma ihåg något från tidigare scenario. Fear rp är att man ska värna om sitt liv och inte t.ex. springa från någon som har en pistol riktad mot ditt huvud. Meta gaming är att man inte ska ta information utanför rpn. Power gaming är att du spelar för att ha det så bra som möjligt och inte för rpns skull.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja absolut, har 1000 timmar på unive och har rpat i över 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka