Antagen 1hoff. | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Hoff.

Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Bra fråga

Ditt discordnamn: 1mbcuh

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 1999

Varför ska just du bli staff? Varför jag borde bli staff är för att jag är en aktiv person ig, på dc samt på forumet. Jag har just nu ett jobb där jag kan vara aktiv överallt förutom just ig som hade gjort mig till ett bra tillägg som kan assistera spelarna utanför fivem servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att det går relativt segt med att få svar ig, men även på discord från staffs när man bara ställer en simpel fråga och det hade varit gött om det gick snabbt att få svar på sina frågor eller problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det gäller att man är aktiv även om man bara har lite tid på händern så finns tiden nästan alltid med att hjälpa spelarna. Det brukat aldrig ta så lång tid samt om det är så att man verkligen inte kan eller har tid att man då kontaktar en annan staff som kan assistera spelaren.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det gäller att man har en bra atityd mot spelarna samt behandlar andra som man själv vill bli behandlad. Det gynnar aldrig en själv att vara otrevlig mot någon och om någon är otrevlig mot mig mot en början så brukar det oftast ändras om man själv har en glad och positiv attityd.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Försöka att vara aktiv som staff så mycket som livet utanför tillåter. Man behöver inte lägga hela sitt liv på unive men att i princip nästan alltid finnas tillänglig åt spelarna är målet som jag har.

Hur länge har du spelat på Unive? Flera år nu minns inte exakt när jag började.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare där jag mestadels var sv ansvarig eller krim ansvarig vilket jag tyckte fungerade bra. Under min tid så var jag den mest aktiva sv ansvariga som tog många intervjuer samt ansökningar på forumet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb tycker teamet som jobbar med det just nu gör ett bra jobb. Samt så är det inget för mig tvekar på att jag kommer att skina där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka