Ej Antagen 1DrTimE1 | Chef-jobb ansökan [Wallins]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vilken chefs-position ansöker du till? Williams Advokat Byro

Vad heter du i verkligheten? Jack

Vad är ditt användarnamn på discord? 1drtimee1

Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag kommer inte ihåg exakt men ca 8 månader.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har varit tidigare chef på räddningstjänsten jag vet hur man styr ett företag och är aktiv och trevlig som chef men kan ändå säga till ifall det är något.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag tycker advokatbyron är inaktiv för tillfället jag kommer anställa flertals och setill att folk aktiviverar sig jag är bra på att ta intevjuer sant veta vilka personer som jobbar på bra och kommer bara anställa dom som jag ser kunskap inom och potential inom jag kommer kunna vara aktiv 8+ timmar om dagen sant kunna göra arbete ig och admenastrivt arbete på discord då jag har använt discord länge och vet hur det fungerar och även kört unive ett bra tag och varit medlem ett bra tag.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se ut på vardagar Måndag-Fredag kommer kag kunna lägga 8+ timmar på mitt job men på häljer sant lov kommer jag kunna lägga 10-11h på mitt jobb när jag var räddningstjänst chef så höll jag mit löfte och jobbade 8+ timmar om dagen så jag kommer inte att besvika er med denna aktivitet. [BTW Jag har krim roll fast den karaktären jag kommer rpa chef är jag laglig på är detta okej annars säg till mig.]

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep tyckte han var en bra chef på förra jobbet! Bra att han kommer vissa väldigt mycket aktivitet

Vidare till intervju du har 48H innan den automatiskt nekas.

Tillbaka