Ej Antagen 1DrTimE1 | Chef-jobb ansökan (v11necent)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Charlie

Vad är ditt användarnamn på discord? 1drtimee1

Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? 30 septemper 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ganska mycket erfarenheter att vara chef jag var chef på räddningstjänsten och lyckades styra upp det ganska bra då det var väldigt brist på räddnignstjänsten med personal jag är ochså just nu bitr. chef på kriminalvården jag var bra vänner med den förra chefen så jag vet hur man ska arbeta som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för kriminalvården är att fortsätta hålla igång aktivtet på kriminalvården då detta var nyligenm ett väldigt inaktivit företag men jag tycker det är roligt att se att det börjar bli fler anställda och jag vill forstätta hålla igång aktivitetn och jag vet även att det är saker som är buggade som vårat inbeställningsystem och jag vill tillsammans med jobbansvariga se till att detta tar tags i för det är väldigt viktigt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivtet kommer se utt att vara 6-7 timmar om dagen och på helger kanske kommer vara upp emot 10 tímmar om dagen.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Vill att du utvecklar frågan: Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka