Nekad 1DrTimE1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199659743631/

Ditt Hex-ID: steam:1100001654bf98f

Vad är din discord tagg? 1drtime1

Vem var det som bannade dig? beaconpankakan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-05 211758.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle strama på discord och få hade jag 3 discord servrar en var en vanlig discord server som endast är för discord sedan en annan som är en fivem dev/lall server som inte ens har vps eller något som är privat för endast mig och mina vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i supprort och stramade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har inte gjort fel då jag inte var olojal utan hade tydligen dupat discord servrar vilket inte riktigt är så det fungerar att bara dupa en discord server utan min discord server var tydligen lite lik unive och då blev jag p-bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad förut för t.ex en gång snodde jag en polis bil när jag var icke medlem men har lärt mig utan det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså inte ha en discord server men jag ser inte gregen eftersom detta inte var en rollspel server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja menar jag visste inte att det var förbjudet att ha en discrod server / lall dev server som är privar (INGEN VPS)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? FÖRSTÅR (ÄR BANNAD IFRÅN DISCORDEN MED)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka