Nekad 19inquisitor99 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

19inquisitor99

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119198832/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thomar Aye

Vad är ditt discord namn? 19inquisitor99#0637

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 1999

Berätta om din karaktär. Jag är 21 år gammal och har nyligen flyttat till Unive. Anledningen till att jag flyttade hit är på grund av att jag har vänner som redan bor här.
Jag har inga specifika intressen utan jag är en person som strävar efter att lära mig nya saker samt expandera mina kunskaper. Jag är en ambitiös person som ser till att mina arbetsuppgifter blir färdigställda. Jag är en pratglad person och en väldig trevlig människa som tycker om att hjälpa alla människor, oberoende deras bakgrund, kön, etnicitet eller sexuella läggning. Jag har snabbt att lära mig nya saker och är inte blyg för att fråga om hjälp om jag skulle behöva det.

Jag har arbetat mycket med andra människor. Just nu jobbar jag på Postnord.

På fritiden brukar jag rulla runt med mina vänner och åka på fester på kvällarna. Jag är även en fysisk aktiv person som styrketränar fem gånger i veckan.

Jag har även B-kort, manuell, och har tillgång till bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag heter Tommy och ansöker att få bli medborgare i Unive.
Jag vet med säkerhet att om jag skulle bli godkänd så hade jag passat perfekt dels för att jag är motiverad att testa på ett nytt samt att jag är aktiv. Jag är motiverad till att göra Unive till en bättre och säkrare samhälle för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är min första samt enda servern jag är inne på just nu. Jag vill ta det här mer seriöst och leva in i mitt rollspel så verkligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill komma bort den verkliga världen och leva in mig som en annan person i mitt rollspel, samt komma upp högre i systemet i Univestaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Det här är min första och den som jag fastnat för.
 
Tillbaka
Top