19inquisitor99
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119198832/
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomar Aye
Vad är ditt discord namn? 19inquisitor99#0637
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 1999
Berätta om din karaktär. Ensam varg i ung ålder, växte upp med sina egna tankar och min fantasi. Men en förändrades allt när han började på gymnasiet, han började hänga med folk som missbrukade droger och begick lagbrott. Han var med i många rån och stöld som hans gäng begick och hans namn fanns överallt på lyckstolparna i hans hemort. Hans föräldrar slutade pratade med honom och han förlorade kontakten med sin familj.
Det var en vändpunkt i livet och han bestämde sig för att göra en ändring. Han tog beslutet om att flytta till Unive och lämna allt bakom honom, både gott och ont. Unive ska bli hans nya hem.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad då jag är en seriös spelare som tar RP väldigt seriöst. Jag kommer med bidra till ett bättre samhälle. Jag vet med säkerhet att om jag skulle bli whitelistad hos er så hade jag passat perfekt dels för att jag är motiverad att testa på något nytt samt att jag brinner för det här. Jag kommer vara inloggad minst en gång per dag, med minst 2 timmar. Jag är en lite äldre spelare, vilket gör att jag har mer förstånd när det gäller att spela med sunt och förnuft.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är min första samt enda servern jag är inne på just nu. Jag vill ta det här mer seriöst och leva in i mitt rollspel så verkligt som möjligt.
Hur hittade du Unive? Genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna leva in mig i ett liv utifrån mitt dagliga liv. Jag vill testa på nya arbeten, testa köra olika fordon vilket är lite svårare utanför rollspel. Jag vill även kunna gå lite djupare in i vad olika branscher och olika människor gör i sina liv. Genom rollspel tror jag många är öppna och känner sig mer bekväma vilket gör detta liv mer vänligt än "verkliga" livet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Det här är min första och den som jag fastnat för.
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomar Aye
Vad är ditt discord namn? 19inquisitor99#0637
Vad är ditt födelsedatum? 21 December 1999
Berätta om din karaktär. Ensam varg i ung ålder, växte upp med sina egna tankar och min fantasi. Men en förändrades allt när han började på gymnasiet, han började hänga med folk som missbrukade droger och begick lagbrott. Han var med i många rån och stöld som hans gäng begick och hans namn fanns överallt på lyckstolparna i hans hemort. Hans föräldrar slutade pratade med honom och han förlorade kontakten med sin familj.
Det var en vändpunkt i livet och han bestämde sig för att göra en ändring. Han tog beslutet om att flytta till Unive och lämna allt bakom honom, både gott och ont. Unive ska bli hans nya hem.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad då jag är en seriös spelare som tar RP väldigt seriöst. Jag kommer med bidra till ett bättre samhälle. Jag vet med säkerhet att om jag skulle bli whitelistad hos er så hade jag passat perfekt dels för att jag är motiverad att testa på något nytt samt att jag brinner för det här. Jag kommer vara inloggad minst en gång per dag, med minst 2 timmar. Jag är en lite äldre spelare, vilket gör att jag har mer förstånd när det gäller att spela med sunt och förnuft.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är min första samt enda servern jag är inne på just nu. Jag vill ta det här mer seriöst och leva in i mitt rollspel så verkligt som möjligt.
Hur hittade du Unive? Genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna leva in mig i ett liv utifrån mitt dagliga liv. Jag vill testa på nya arbeten, testa köra olika fordon vilket är lite svårare utanför rollspel. Jag vill även kunna gå lite djupare in i vad olika branscher och olika människor gör i sina liv. Genom rollspel tror jag många är öppna och känner sig mer bekväma vilket gör detta liv mer vänligt än "verkliga" livet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Det här är min första och den som jag fastnat för.